Våra projekt

Vi har spenderat våra egna pengar, innan vi spenderat våra kunders.

Källa Glassgård

Vi påbörjade resan med Källa Glassgård 2016. Då omsatte bolaget 1mkr och hade några hundra följare på Facebook och Instagram. Efter säsongen 2020 omsatte bolaget 4mkr (För helåret 2020) och har över 7000st följare på Facebook och Instagram.
Under resans gång har vi fokuserat på långsiktig reklam och få följare som är engagerade.

Vi har även utvecklat ett digital system för beställningar och hantering i köket.

WeLoveRepair

WeLoveRepair har vi arbetat med sedan starten 2017. Bolaget har gått från 0mkr i omsättning till 2,5mkr i omsättning för 2020.

Mycket av WeLoveRepairs marknadsföring handlar om att finnas där deras kunder finns, framförallt på Google. Men även en del annonsering på facebook görs där vi styr trafiken mot särskilda mål som personer med iPhones eller iPads.

Under 2018 utvecklade vi även ett CRM-system för WeLoveRepair. Med systemet kan butikerna hantera försäljning, lagerhantering och returer.

Jag vill be om offert

Kanalkrogen Delimo

Kanalkrogen Delimo hette tidigare rätt och slätt, ”Kanalkrogen”.
Vi övertagandet 2019 tog vi fram en ny grafisk profil och hjälpte till med inredning av restaurangens lokaler. Genom att producera 3D bilder med den befintliga lokalen så kunde vi hitta ett nytt koncept som passade väl in i miljön.

Under 2019 lades mycket fokus på att hitta nya kunder, resultatet ledde till att omsättningen ökade med nästan 1mkr från 2018.

Jag vill be om offert